Όταν ένας στους τέσσερις ανθρώπους παγκοσμίως διαθέτει προφίλ στην Facebook, καταλαβαίνουμε πόσο σημαντικά έχουν γίνει τα social media στην καθημερινή ζωή των αγοραστών. Μπορεί παλαιότερα να χρησιμοποιούσαμε άλλες μεθόδους Marketing, ωστόσο, σήμερα, για να επιτύχεις το απόλυτο engagement με το αγοραστικό κοινό σου, θα πρέπει κάποιος να μανατζάρει το social media της επιχείρησής σου.
Όσο εύκολο και εάν ακούγεται, το Social Media Management αποτελεί μία αρκετά πολύπλοκη διαδικασία, η οποία και θα πρέπει να πραγματοποιείται από μία εξειδικευμένη ομάδα με τη δημιουργία του κατάλληλου στρατηγικού πλάνου και τη διανομή του περιεχομένου στο κοινό της επιχείρησής σου. Το μυστικό έγκειται στη δημιουργία του σωστού υφολογικά περιεχομένου ανάλογα με το μέσο που θα χρησιμοποιηθεί, έτσι ώστε να επιτευχθεί ο στόχος, δηλαδή, η προσέλκυση του αγοραστικού κοινού αλλά και η διατήρηση του ήδη υπάρχοντος.